بررسی گوشی سامسونگ مدل Galaxy A30s
نوشته شده توسط : رز علینژاد

گوشی Samsung Galaxy A30s یا همان سامسونگ گلکسی آ ۳۰ اس از نظر قیمت مقرون به صرفه است و دارای طراحی است که آن را از بسیاری از گوشی های معاصر خود متمایز می کند. گوشی گلکسی A30s ما بین دو گوشی Galaxy A40 و Galaxy A50 قرار گرفته است. از سخت افزارهای داخلی این دستگاه می توان به تراشه Exynos 7904، رم ۴ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی ARM Mali-G71 MP2 و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. سامسونگ از همان سخت افزار گلکسی A40 استفاده می کند اما نسبت به مدل A30 از صفحه نمایش کوچکتری استفاده می کند.

 طراحی و صفحه نمایش

صفحه نمایش سوپر AMOLED با اندازه 6.4 اینچی و ابعاد 1560×720 عملکرد فوق العاده‌ای داشته و حتی زیر نور خورشید هم شما را راضی نگه خواهد داشت. در یک کلام می‌توان گفت روشنایی، جزئیات و رنگ‌های تصویر همگی در همان تجربه اول کیفیت خوب و راضی کننده‌ای را از خود به نمایش خواهند گذاشت. اگر یکی از علاقمندان به این گوشی هستید و می‌خواهید با خرید گوشی A30s یک گوشی فوق العاده را تجربه کنید، بهتر است هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

یکی از امتیازات گوشی قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در داخل صفحه نمایش است که عملکرد بسیار سریعی داشته و سریعاً صاحب خود را تشخیص خواهد داد. البته از سیستم تشخیص صورت در این مدل هیچ خبری نیست.

 سخت افزار

همین اول خیال‌تان را از بابت سخت افزار گوشی راحت کنیم، پردازنده هشت هسته‌ای مدل Exynos 7904 سری MaliG71 MP2 با 3 گیگابایت رم برای‌تان سنگ تمام گذاشته و حتی برای بازی کردن PUBG هم کفایت خواهد کرد. می‌توانید با فراغ بال و بدون نگرانی داغ شدن گوشی‌تان ساعت‎ها بازی‌های سنگین روی A30s اجرا کرده و اپلیکیشن‌های دیگر را همزمان بالا بیاورید. البته رابط کاربری گوشی گاهی اوقات کمی باعث ناامیدی شده و شاید چیزی که دلتان می‌خواهد نباشد. اما فکر نمی‌کنیم این مشکل از سخت افزار گوشی باشد. همانطور که گفتیم سخت افزار گوشی در نوع خود غول مرحله آخر است و احتمالاً باید در نرم افزار گوشی به دنبال مشکل اصلی کندی رابط بود.

فضای داخلی گوشی نیز 32 گیگابایت خالص را در اختیارتان قرار داده و به راحتی می‌توانید کارت حافظه تا 1 ترابایت را روی گوشی تان سوار کنید. گوشی مدل آ سی اس با یک حافظه جانبی سنگین خیالتان را از بابت فضا راحت خواهد کرد و می‌توانید بدون نگرانی از خطا کمبود فضا هر چیزی که دلتان می‌خواهد را دانلود کرده و روی گوشی خود نگهداری کنید.

دوربین

دوربین اصلی این گوشی 25 مگاپیکسل با قابلیت فوکوس 1.7 بوده که علاوه بر آن یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی در اختیارتان قرار خواهد داد. با این همه قابلیت می‌توانید هم از نظر رنگ و هم از نظر جزئیات بهترین عکس‌های زندگی‌تان را بگیرید. برای عکاسی همه امکانات این گوشی بی‌نظیر و فوق العاده به نظر می‌آیند.

البته به این سادگی‌ها از کنار دوربین گوشی A30s رد نخواهیم شد. شب و آغاز تاریکی بزرگترین دشمن دوربین این گوشی است. به نظر هیچ چیزی شرم آور‌تر از عکس‌های این گوشی در نور کم نیست! البته در هنگام غروب که هنوز هوا کاملاً تاریک نشده، عکس‌ها هنوز خوب و قابل هضم هستند ولی پیشنهاد می‌کنیم هیچگاه شب تصمیم به عکاسی با دوربین A30s نگیرید.

دوربین گوشی A30s امکانات ویژه‌ای را برای اینستا بازها و اینفلوئنسرها در نظر گرفته است. این افراد می‌توانند از سبک‌های عکاسی غذا، پاناروما، زوم live، تصاویر، ویدئوها و قابلیت slow motion برای عکس‌ها و ویدئو صفحه‌های اجتماعی خود استفاده کنند.

دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی A30s نیز عکس‌ها و سلفی‌های خوبی می گیرد.

باتری

سامسونگ همیشه در تلاش بوده که محصولاتی با باتری‌های قدرتمند را روانه بازار کند. هرچند در میان گوشی‌های پرچمدارش این پیشرفت به کندی صورت می‌پذیرد، اما باید اشاره کنیم که همه محصولات سامسونگ از باتری‌های درخوری پشتیبانی می‌کنند. این موضوع حتی در میان میان‌رده‌های این شرکت کره‌ای نیز مشاهده می‌شود. درواقع ما در سامسونگ گلکسی A30 اس شاهد بکارگیری یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی هستیم که به شارژ سریع 15 واتی نیز مجهز است. همچنین طول عمر آن نیز 32 ساعت خواهد بود.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی a30s

 نرم افزار

تقریباً اندروید ورژن 9 با رابط کاربری 1.5 هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. تنها اشکال و ایرادی که می‌توان به بحث نرم افزاری گوشی گرفت، کندی رابط کاربری آن است. زیرا با وجود موارد گفته شده توقع ما عکس العمل سریع‌تر از این‌ها است. ولی به طور کلی نمی‌توان ایراد جدی‌ای به نرم افزار آن گرفت.

 سخن پایانی

باتوجه به اطلاعات بیان شده در مورد گوشی A30s سامسونگ باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند محصولی میان‌رده باکیفیت داشته باشند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. هر چند گوشی یاد شده از قدرت پردازشی بسیار بالایی برای اجرای بازی‌های امروزی با حجم بالا برخوردار نیست، اما باید اشاره کنیم که برای استفاده‌های معمول روزمره می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

همچنین برای آن دسته از افرادی که در طول روز زیاد از گوشی خود استفاده می‌کنند، این گوشی با باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی خود می‌تواند گزینه مناسبی برایشان باشد. علاوه بر این پشتیبانی از دوربین اصلی سه‌گانه نیز دلیل دیگری است که احتما در بین مشتاقان عکاسی با گوشی‌های هوشمند نیز بسیار محبوب بوده و می‌تواند دلیلی بر انتخابشان باشد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا فکر می‌کنید که گوشی A30s سامسونگ ویژگی‌های خوبی در حد یک میان‌رده دارد یا خیر؟ خوشحال خواهیم شد نظرات خود را در این باره در پایین همین پست با ما در میان بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.





:: موضوعات مرتبط: سامسونگ , ,
:: برچسب‌ها: قیمت گوشی a30s سامسونگ , گوشی a30s قیمت , عکس گوشی a30s , تصاویر a30s ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: